2C software

Event Support

Event Support

Charakteristika

Jste agenturou či klientem, který řeší každodenně eventové akce? Je-li vaší každodenní činností zvát hosty na eventy, řešit, co a kdy se má na event dovést a hlavně, jak si tyto informace předávat mezi klientem a agenturou – proto je tu systém Event Support.

Systém slouží pro evidenci a podporu eventových akcí. Umožňuje evidovat a oslovovat firmy a osoby z databáze, společně s jejich odpovědí, zda se akce zúčastní. Přehledně řeší plánování eventových akcí, k tomu sloužící skladové zásoby prostředků, jejich rezervaci.

Může sloužit také pro jednoduchou evidenci skladových zásob.

Základní prvky systému jsou

– seznam firem a osob

– seznam akcí

– seznam prostředků (skladových zásob)

Akci naplánujete s dostatečným předstihem dle dohody a je v systému uložena. Tím si na akci rezervujete volné prostředky ze skladových zásob a je jasně on-line evidováno, co je na kdy k dispozici, kdy se mají na akci odvést, jak dlouho tam budou.

Výhody

Systém je online webová aplikace, to vám umožňuje přístup k potřebným datům vždy a všude.

Evidence skladových zásob podporuje použiti EAN čárových kódů a to jak tisk, tak čtení. EAN vystupuje také na všech formálních dokladech pro rychlou a jednoduchou práci skladníka.

Aplikace rozlišuje dva druhy reklamních prostředků – určené ke spotřebě (ty, které se na akci spotřebují a do skladu se zpět nevrací) a opakovaně použitelné. Dále je možné evidovat početní a jednotlivé prostředky. Početní prostředky jsou chápány jako reklamní předmět a očekává (i když nemusí být) se výhradně jejich spotřeba. Jednotlivé druhy zboží mají kód pro každý jednotlivý kus.

V systému je možno vytvořit uživatele s použitím několika předdefinovaných rolí (klient, skladník, doprava, account manažer, administrátor). Oprávnění je možné i konkrétně definovat.